I DONT KNOW ABOUT YOU


I have always had a MAJOR obsession with oxfords, loafers and brogues, and people often give me that look of "why is she wearing that?" or "those shoes are horrible!" because here where I live people usually wear sneakers or ballerina flats so last year at the beginning of my senior year, I would wear a pair of oxfords like all the time. They were my "go-to-shoes" and at first people would make fun of me & say that they were elf's shoes, I didn't pay much attention. I kept wearing them and wearing them, then one day I spotted some of those people my wearing a pair. It just comes to show that when you really love an item always wear it no matter what, eventually people are going to see the beauty of it.

No se ustedes pero siempre he tenido una GRAN obsesión con oxfords, mocasines y zapatos gruesos, y la gente a menudo me dan esa mirada de "¿por qué ella usa esos zapatos?" o " esos los zapatos son horribles!". Donde yo vivo la gente suelen usar tenis de deporte, flats o sandalias. El año pasado, así que al principio de mi último año en la escuela secundaria, siempre usaba un par de oxfords como todo el tiempo. Eran mis "go-to-zapatos" y al principio la gente se burlaba de y decían que eran zapatos de duende,yo no les presté mucha atención. Aun asi nunca los deje de usar. Después de que se burlaron de mi, llego un día que algunos de ellos andaban puestos un par de ellos. Sólo viene a demostrar que cuando realmente te fascina algo siempre usalo, no importa lo que la gente diga o si te mira raro, con el tiempo la gente va a ver la belleza de ella.








shoes/zapatos:
New Kid
MIU MIU
Marc Jacob
Jeffery Campbell
Bronx Herald
Belle Singerson


til next post♥

6 comments:

  1. ooh i really like these!

    visit my blog, follow me on twitter @zebraandmeerkat
    and visit my store, xo

    ReplyDelete
  2. I really like your blog!! im following you, hope you can follow back? :)
    thastfashiondarling.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. love those shoes, they are so different!!! i just followed youuu!

    ReplyDelete
  4. good selection of shoes!


    http://theminimalistchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. amo este tipo de zapatos!
    son hermosos!
    love love shoes!:D

    ReplyDelete
  6. lovely shoes!!! i followed your blog please stop by and follow mine too ;) http://dramax3.blogspot.com/

    ReplyDelete

THANK YOU SO MUCH FOR YOUR LOVELY COMMENT(S)!!!