LOUIS V


This is the Louis Vuitton Resort 2012 and let me say that I wouldn't wear it like in these photos, now don't get me wrong I think the collection is brilliant I just preferred the items individually. I also want to apologize for the lack of not posting but lately I've been feeling sort of "blah" & bored with no inspiration, I want to do something outrageous, my uncle is moving to Toronto, Canada in about a month and I think I want to join him and his family. I want to get out of this "shit-hole" as I like to call it, and meet new people, a new atmosphere & explore a new world.

Esta es la collecion de Louis Vuitton Resort 2012, y quisiera decir que yo no usaría la prendas como en estas fotos, ahora no me malinterpreten, creo que la colección es genial pero prefiero usar las prendas individualmente. También quiero disculparme por la falta de no publicar, pero últimamente me he estado sintiendo super aburrida y sin inspiración eso no es bueno para una amante de la moda lol, quiero hacer algo fuera de lo comun, mi tío se va a mudar a Toronto, Canadá, en aproximadamente un mes y yo creo que quiero unimer a el y su familia, para conocer gente nueva, un ambiete diferente y explorar un mundo nuevo.









source-vogue

til next post ♥...

3 comments:

THANK YOU SO MUCH FOR YOUR LOVELY COMMENT(S)!!!